dinsdag 24 februari 2015

Bedankt!!!

Hoi Charlotte, 


Bij deze wou ik je toch nog eens speciaal bedanken voor alle hulp het voorbije jaar. 
Toen je vorige keer zei dat dit jaar een nieuw begin zou worden, dacht ik dat niet dat het echt zó nieuw zou worden.  


Door alle info en hulp die ik van jou en de paarden heb gekregen, ben ik echt anders gaan denken en beslissingen gaan nemen voor mezelf.  


Ik stop op het eind van de maand met mijn 2de job en ga op zoek naar iets anders. Ik heb ondertussen ook een heel leuke vriend waar ik mij super goed bij voel en echt samen mee vooruit wil ( soms steekt het wegrennen nog de kop op maar het neemt niet meer de overhand)!!!
Ik heb meer en meer het gevoel dat het gewoon allemaal zo moest lopen om ervan te leren en mss met wat hulp van mijn mama hierboven komt alles stilaan op zijn plaats Lachebekje met lachende ogen.   


Aangezien dit toch ook voor een groot stuk aan jou en de paarden te danken is, wou ik je dus nog eens extra bedanken!! Het betekent echt enorm veel voor me dat jij me het inzicht hebt gegeven om mezelf anders te gaan zien en in mezelf te geloven.  


Bedankt voor het vertrouwen!!  


Zou je de paarden een dikke kus willen geven van mij?! 
 

 Xxx Eva 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten