maandag 2 september 2013

Individuele Coaching - Bénédicte Lowyck


Een hele goede morgen Charlotte,
Hierbij zou ik graag mijn kijk op de paarden coaching willen delen:
Ik wist totaal niet wat ik ervan moest verwachten.
Was druk de ervaringen van de andere aan het doornemen, maar dan nog.
Ik dacht, laat het nu maar gewoon over je heen komen.
Het is iets uniek, dat niet zo makkelijk uit te leggen is, het heeft bij mij wel een speciaal gevoel achtergelaten.
Ik dank je dat ik kennis heb mogen maken met Pino, ik vind het een schitterende naam die gelinkt is aan…
Deze bracht heel wat emotie mee, toen je zei: 'Jij kent deze persoon zoals niemand anders die kent of gezien heeft'.
En dank ook dat ik Amor heb mogen leren kennen, deze zou ik graag in 2014 willen leren kennen.
Idd Liberty, dank Pino dat je mij deze hebt teruggeven, mijn absolute vrijheid, waar ik zo van hou!
Merci Charlotte,
Tot de volgende keer,
Een hele fijne en zonnige 2de septemberdag.
Lieve groetjes,
Bénédicte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten