zaterdag 10 augustus 2013

Coaching Eva en Werner 10-08-2013

Lieve Charlotte,
 
Nogmaals heel erg bedankt voor de fijne sessie gisteren.  
Zoals meestal had ik niet echt een duidelijk idee welke vraag ik juist had.  Er zijn op dit moment zoveel moeilijke factoren in m'n leven.  Maar zoals steeds, wees het zichzelf weer uit.
Ik was aangenaam verrast de evolutie van Liberty te zien.  De eerste keer was het vooral Werner die contact met Liberty kon leggen, maar verder was hij eerder schuw.  Nu was Liberty de eerste die naar ons toe kwam, op de voet gevolgd door Rusty.  Voor ons was het de eerste kennismaking met Rusty.  Er was meteen een klik met haar.  Het was ook fijn om te zien wat een knappe kerel Amor geworden was.  Deze keer hebben Rusty en Amor de hoofdrol gespeeld in m'n verhaal.  Ik begon heel gespannen aan de sessie en heb toch wat van die spanning kunnen loslaten dankzij de paarden.  Ik ben wel nog heel de dag heel erg moe geweest, want voor mij voelde het als een zware sessie aan.  Maar ik heb ook het gevoel dat ik daar door moet om me terug beter te gaan voelen.  Bij het afsluiten van de sessie heb ik dan ook nog even kunnen afscheid nemen van Pino en Nisco die deze sessie op de achtergrond bleven.  Alleen al het samenzijn met de paarden doet me heel veel deugd.  Heel erg bedankt dat ik deze momenten met je paarden mag delen.   Jammer genoeg was Vlerk er niet meer bij, maar hij heeft zeker een plaatsje in m'n hart veroverd.
Ik vond het ook heel fijn om je prachtige dochter te ontmoeten.  Wat een schatje !
 
Veel liefs,
Eva
 















Geen opmerkingen:

Een reactie posten