donderdag 13 december 2012

Achmea Interne Coaching - Diversiteitsnetwerk DiVA - 6

Hoi Charlotte,


Mijn naam is Samah El Awadi, 31 jaar en werk als medisch behandelaar bij Achmea.

Ik heb 2 sessies bij Charlotte gehad. De eerst was in april/mei 2012. De sessie werd met Liberty gehouden. In het begin had ik moeite om me ‘open te stellen’ tegenover Liberty, waardoor de connectie in het begin wat stroef verliep. Uiteindelijk nadat ik me ontspande kon Charlotte veel meer uit het gedrag van Liberty halen en voelde ik ook de connectie met Liberty. Ik was al stukken wijzer na de 1e sessie.

De 2de sessie is gehouden met Liberty, Amor, Pino en Nisco. Het was een zonnige dag en alle paarden stonden in de wei. WoW deze sessie was een eye-opener voor mij. Amor, ging letterlijk aan mijn voeten bijten, tegen mij aan hangen en volgde mij continu. Waarop Liberty reageerde door tussen mij en Amor in te gaan staan om mij te ‘beschermen’. De andere paarden gingen ook in de buurt staan om als het ware een ‘oogje in het zeil te houden’. Dat was zo apart en mooi om te zien. Charlotte kon met een aantal directe vragen tot de mogelijke reden komen waarom Amor zo op mij reageerde en liet mij daardoor het obstakel (of meerdere) waar ik mee zat vanuit een ander perspectief zien. Ze gaf daarnaast nog een aantal tips. Al met al ben ik blij dat ik beide sessies heb gevolgd en ik heb er veel van geleerd.

Charlotte bedankt!

Met vriendelijke groet,
Samah El Awadi



Geen opmerkingen:

Een reactie posten