donderdag 1 maart 2012

Ervaringen van Soemischa Farhaoui





Toen ik naar Charlotte zou gaan wist ik niet wat er ging gebeuren. In het begin was ik heel zenuwachtig maar Charlotte was heel open. Daardoor voelde ik me heel erg op me gemak.
Ik heb nog nooit zo iets mee gemaakt. Het was zo mooi en tegelijkertijd heel apart hoe de paarden op me reageerden en hoe fijn ik me voelde in de wei met al de paarden. Ik kon eindelijk een keer mijn verhaal kwijt waar ik heel lang mee zat en waar ik nooit met iemand over praatte. Op het laatst de bosrit met Charlotte was echt super leuk. Lekker op Vlerk zonder beugels en we hebben lekker gekletst. Het was heel leuk dat ik en Charlotte heel veel gemeen hadden met elkaar. De klik zat er gelijk met Charlotte en de paarden. Ik ga er zeker nog een keer naar toe. Het was een ervaring om nooit te vergeten nog bedankt voor de fijne dag Charlotte.
xxxx groetjes Soemischa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten