zaterdag 10 december 2011

Paardencoachingservaringen van Werner met Eva en Nina.

Authentiek Leiderschap, Consequent Zijn, Ruimte Geven, Zachtheid en
Samen Ervaren

















Dag Charlotte,

Wat me deze dag vooral heeft bijgebracht :
Ik wou eerst voor Vlerk kiezen, omdat die mij een rustiger paard leek dan Liberty (en het leek mij dan ook makkelijker om deze opdracht met Vlerk te doen lukken dan met Liberty), maar eens in de wei was het vrij duidelijk dat onze/mijn voorkeur uitging naar Liberty.
Toen alle paarden in beweging kwamen, waren het vooral Nisco en Liberty die in de buurt kwamen en Pino en Vlerk hielden zich wat afzijdig.

Ik heb zo'n voorstelling van mezelf dat ik niet in de wieg ben gelegd om leider te zijn, dus was ik fier op mezelf dat het mij zo snel lukte om Liberty over de weg en door het bos te leiden.

Gek wat zo'n voormiddag teweegbrengt.
Ik ben bewust 'consequent' geweest.
Ik besef me nu dat mijn omgeving het fijn vindt als ze weten wat ze van mij kunnen verwachten.
Ik ben me bewust geworden van mijn reactie op feedback.

Met Vriendelijke Groeten,
Werner

Geen opmerkingen:

Een reactie posten