dinsdag 22 november 2011

Pilot Workshop: Glimlach naar Angst.



Er waren deze ochtend weinig woorden nodig voor de prachtige boodschappen die de paarden hebben gegeven.

Liefs Ilse






Ik heb mogen eren en erkennen wie verloren is gegaan en heb daarna met een glimlach alle liefdevolle herinneringen aan hun voor eeuwig in mijn hart gesloten.
Merci Nisco&Liberty
Charlotte



Een pure ervaring, in alle facetten en door een coach die er helemaal voor gaat.
Ilona



Heldere, zuivere en natuurlijke ervaring met veel waarde en wijsheid.
Een bijzonder gebeuren
dank je wel.........Fijn
Pieter



Wat bijzonder toch een wei in het weidse landschap, lage zon en mist die nog boven het gras dampt en dan die paarden...Alleen dat al heeft iets magisch. Met jouw uitleg erbij geeft het nog meer inzicht wat er tussen mens en dier gelezen kan worden.
Down to earth. Back to nature.
Mooi hoe je hier mee bezig bent. Helemaal jou weg.
Bedankt!

Liefs Leonie



Lieve Charlotte,

Heel erg bedankt voor de fijne ervaring.
Ik ben heel blij dat ik nu met deze tweede maal dat ik kennis heb kunnen maken met je paarden een heel fijn contact heb kunnen maken met Vlerk in het bijzonder. Hij heeft me echt tot rust kunnen brengen wat al een hele stap in de goede richting was. Ik had het een beetje moeilijk om in dit thema mijn woorden en vooral mijn antwoorden te vinden, maar ik heb wel genoten van de ervaringen en opdrachten van mezelf en andere kandidaten. Het was ook heel fijn dat je het verhaal over je cake met ons deelde, die trouwens heel lekker was.

Bedankt voor alles,
Eva


Charlotte,

Bedankt dat je mensen de kans biedt om je gevoelens te delen met jouw paarden.
Het is een bijzondere ervaring.

Bedankt, Werner




Glimlach naar je angst....

Dit was het thema van vandaag. Van te voren heb ik goed nagedacht over wat mijn grootste angst is. Qua gevoel wist ik het al snel maar de woorden erbij had ik minder snel gevonden. In de wei had ik meteen mijn thema te pakken. Dat ging onmiddelijk tot mijn diepste binnenste. Gelukkig was daar Vlerk die troost bood. Dank je wel lieve Vlerk! En dank je wel lieve Charlotte voor de liefdevolle coaching.

Ingeborg aka ´Bee´

Geen opmerkingen:

Een reactie posten