maandag 7 november 2011

Natuurlijk ZIJN bij paarden.




Hoi Charlotte,

Wat een ongelooflijke ervaring. Dank je wel dat ik dit mocht ervaren. Ik hoop dat je nog lang kan genieten van Vlerk. Ook de andere paarden waren fantastisch, maar met Vlerk leek ik meer echt contact te hebben. Ik ben er van overtuigd dat deze ervaring me een stap dichter gebracht heeft naar de oplossing van m'n probleem. Ook jijzelf hebt een zeer fijne indruk nagelaten op mezelf en op Werner. Je bent een heel fijne vrouw en ik hoop dat we elkaar snel weerzien.

Zeer warme groeten van Werner en Eva

















Op zondagochtend 6 november 2011 kwamen Eva en Werner kennismaken met CV-coaching. Eva bracht een vraag/thema in en Werner was zo vriendelijk om van deze bijzondere ervaring foto´s te maken.

Elk moment bij de paarden is voor mezelf ook weer anders en ook deze keer keek ik weer vol verwondering naar het hele systeem in onze wei. Ik vind het nog steeds wonderbaarlijk om te zien hoe de paarden uit onvoorwaardelijke liefde het systeem heel willen maken, zodat de ´kudde` het meeste kans op ´overleven` heeft.

Wat nodig is komt in beweging of neemt een bepaalde houding aan.

Zo merkte ik ook dat deze sessie voor mij een persoonlijke boodschap had en dat het geen toeval was dat Eva en Werner langs kwamen die dag.

Ik wil hun via deze weg bedanken voor het intense moment dat ik via het systeem met Vlerk mocht ervaren en delen.

Of het systemisch was of uit puur vertrouwen dat ik met hem op schoot mocht knuffelen, maakt voor mij eigenlijk niet uit. Dit moment was voor mij zo intens dat ik door mijn tranen heen kon lachen van geluk dat ik dat zo mocht meemaken op zijn
30ste na alles wat we samen al gedeeld hebben in ons leven.

Het is voor Eva en mij niet nodig om inhoudelijk ons thema bij de foto´s te vertellen. Het gaat om de ervaring op dat moment en voor ons spreken de beelden voor zich.

Systemisch paardengedrag en/of gewoon natuurlijk paardengedrag mag het van mij beide genoemd worden. De paarden voelen zich in ieder geval vrij en veilig genoeg om zich net als ons kwetsbaar op te stellen in de wei en verbinding was er zeker!

Voor mij persoonlijk was het in ieder geval heel bijzonder, omdat ik Vlerk nog nooit eerder op deze manier had kunnen benaderen terwijl hij lag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten