donderdag 17 maart 2011

Paardencoachingservaringen van Antoine Verhoeven.

Alles wat ik nodig had is in een stroomversnelling langs gekomen. Alles wees in eenzelfde richting: accepteren en loslaten of een plaatsje geven.

De paardencoaching heeft veel teweeg gebracht bij mij. Grote stukken die voor mij nog onduidelijk waren zijn wel naar boven gekomen en belicht door jou. Ik heb het gevoel dat met name de genoemde stukken toch wel voor duidelijkheid hebben gezorgd. Het was op dat moment niet prettig om al deze heftige emoties, waarmee het gepaard ging, opnieuw te moeten beleven en de pijn ervan opnieuw te moeten ondergaan. Uiteindelijk heeft het mij wel verlicht en heb ik oude stukken, waar ik mij tegen verzette, geaccepteerd. Door deze acceptatie kon ik ze anders gaan zien. Daardoor begreep ik dat het stukken van een ander waren, maar ook hun waarheid, en dat zij die mogen hebben op hun manier.

Charlotte bedankt voor deze ervaring. Je bent een warme vrouw met een groot hart. Jouw liefde voor paarden en mensen deel ik met je, maar alleen jij weet daarin de verbondenheid te zien. Graag kom ik terug met mijn clienten om deze unieke sessie ook hen te laten beleven.

Antoine Verhoeven
Energetisch Ontspanningstherapeut
Bleukweg 22, 5032 PN Tilburg
Telefoon: 06-10713025
Email: info@kausaypacha.nl
http://www.kausaypacha.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten