woensdag 2 februari 2011

Paardencoachingservaringen van Imke, ACHMEA-DiVA

Mijn eerste ervaring met Charlottes paardencoaching was tijdens onze teamdag. Ik vond het super om te zien en te ervaren hoe mensen op de paarden reageren en nog meer vice versa. Heel veel dingen die gebeurden waren heel logisch, alleen verstopt of onbewust. Met een heel team ga je niet zomaar de diepte in en dat wilde ik juist ook wel aangaan. Daarom ben ik later teruggegaan, samen met een collega.

Toen gingen we wel de diepte in. Dat maakte indruk en zelfs meer dan dat. Het zorgde bij mij voor een verandering in mezelf waar ik nu nog plezier van heb. De paarden lieten mij heel duidelijk zien wat er aan de hand was. Er kwamen ook zaken naar boven waarvan ik mezelf echt niet bewust was. Het is natuurlijk niet zo dat ik nu een totaal ander mens ben, maar die middag met de paarden, Charlotte en mijn collega heeft mij veel opgeleverd.

Sta ervoor open en ervaar het! Het is namelijk lastig uit te leggen, maar zoo mooi.

X Imke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten